سرپرست هیئت قایقرانی کرمان با اشاره به بازدید اخیر خود از سد بافت، از این دریاچه به عنوان ظرفیتی بزرگ برای تمرین و مسابقات قایقرانان استان یاد کرد.

عرفان امیرخسروی سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان با همراهی پوریا جلالی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت، مجید سلطانی‌نژاد سرپرست جدید هیئت قایقرانی این شهرستان، مهرابی مدیر سد بافت و رضا علیخانی رئیس هیئت روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی بافت به منظور اجرای برنامه‌های این ورزش از سد بافت بازدید کرد.

سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان در حاشیه این بازدید گفت: امیدواریم شرایطی ایجاد شود تا فضا برای تمرین و برگزاری مسابقات قایقرانی در سد‌ها فراهم شود.

امیرخسروی افزود: رئیس فدراسیون قایقرانی نیز درخواست‌های مکرری از وزارت نیرو مبنی بر اینکه اجازه فعالیت به قایقرانان دهند، داشته‌اند و بار‌ها عنوان کرده‌اند که ورزش قایقرانی؛ قایق موتوری، تزریق روغن و بنزین به آب و آلوده کردن آب نیست و حقیقتا قایقرانی توان خود فرد برای به حرکت درآوردن قایق است.

وی تصریح کرد: از جلالی رئیس اداره ورزش و جوانان بافت قدردانی می‌کنم که همکاری تام با هیئت قایقرانی داشته‌اند و حتی به ما اعلام کرده اند از استخر بافت می‌توانیم برای تمرین استفاده کنیم.

سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: پاریزی مدیرکل ورزش استان کرمان، حامی و پشتیبان قایقرانی استان هستند و با حمایت وی با قدرت پیش می‌رویم تا برای این ورزش، راهگشایی کنیم.

امیرخسروی افزود: شهرستان بافت سد آهوییه را نیز دارد و از ظرفیت این سد هم برای توسعه ورزش قایقرانی بهره خواهیم برد.

سد شهرستان بافت، سدی خاکی در ۴ کیلومتری شمال شرقی شهر بافت‌ می‌باشد. گنجایش دریاچه این سد ۴۰ میلیون مترمکعب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار