سرپرست هیئت قایقرانی کرمان گفت: طی تفاهمی که با مدیرعامل شهربازی کرمان داشتیم، از ظرفیت دریاچه این مجموعه برای ارتقای قایقرانی استفاده می‌شود.

عرفان امیرخسروی در دیدار با روح‌الله مطهری مدیرعامل شهربازی کرمان گفت: در استان کرمان، ظرفیت‌هایی وجود دارد که از آن ها باید برای ارتقای سطح قایقرانی و توسعه این ورزش استفاده کنیم.

وی افزود: در وهله اول به دنبال شناخت ظرفیت‌های آبی استان هستیم که بتوانیم به نحو احسنت و با توجه به خشکسالی‌های اخیر از آن بهره ببریم.

امیرخسروی با تشکر و قدردانی از مدیرعامل شهربازی کرمان بیان کرد: با در نظرگرفتن مرحله اول کار، دریاچه شهربازی کرمان را برای پیشبرد برنامه‌های قایقرانی مناسب دیدم و نظر کارشناسان نیز همین بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، بافت، جیرفت، رابر، بردسیر، بم، کوهبنان و نقاط دیگری از کرمان در نشست‌هایی تخصصی با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان ظرفیت‌ها را سنجیده‌ایم، تصریح کرد: با توجه به تاکید پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان کرمان و سهرابیان ریاست فدراسیون قایقرانی با قدرت پای کار ایستاده‌ایم که این ورزش هیجان‌انگیز را در استان فعال کنیم.

روح‌الله مطهری، مدیرعامل شهربازی کرمان نیز در ادامه گفت: تمام ظرفیت دریاچه مجموعه را در اختیار هیئت قایقرانی قرار خواهیم داد تا این ورزش هر چه سریع‌تر در استان کرمان مجددا فعال شود.

 وی با بیان اینکه محیط این دریاچه ۹۸۰ متر است، افزود: دریاچه شهربازی به یکی از چاه‌های شهرداری منطقه ۴ شهر کرمان اتصال دارد و بخشی از آب‌های جمع‌آوری شده حاصل از بارش‌ها نیز در این دریاچه ریخته می‌شود.

مطهری برای همکاری با سایر هیئت‌های ورزشی اعلام آمادگی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار