گردهمایی جمعی از خیرین عرصه سلامت و مسئولان استان فارس در مجتمع خیریه درمانی رسول اعظم شیراز برگزار شد.

همزمان با میلاد با سعادت رسول مهربانی ها، حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)، گردهمایی جمعی از خیرین عرصه سلامت و مسئولان استان فارس در مجتمع خیریه درمانی رسول اعظم شیراز برگزار و روند ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی این مجتمع بررسی شد.

علی‌اکبر رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس اظهار کرد: مجتمع خیریه درمانی رسول اعظم یکی از طرح‌های ممتاز استان است که با مشارکت خیرین با هدف دسترسی ساکنان مناطق کم برخوردار شرق شیراز به خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی اجرا شده است.

او با بیان این که اجرای این طرح بزرگ درمانی به همت خیرین عرصه سلامت ۱۸ سال پیش در بلوار رسول اعظم شیراز آغاز شد، گفت: خیرین با هم افزایی و مشارکت خود در مراحل مختلف ساخت این بیمارستان مانع از توقف و تعطیلی این طرح شدند.

 رامجردی اضافه کرد: در حال حاضر نیز عبدالرحیم رحیم‌پور به نیابت از همسر خود زنده‌یاد پروین حسن‌شاهی با فروش منزل مسکونی خود و اختصاص آن به امور عام المنفعه حوزه سلامت زمینه رونق طرح بیمارستان مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم را فراهم آورده است.

جواد شاه محمدی، مدیرعامل موسسه خیریه رسول اعظم نیز بیان کرد: مجتمع خیریه درمانی رسول اعظم مشتمل بر مراحل متعددی است، که مرحله نخست آن در قالب درمانگاه زنده یاد دکتر امامی راد در سال ۹۵ به بهره برداری رسید و ماهانه حدود ۳۵ هزار نفر از خدمات تشخیصی و درمانی این مرکز با تعرفه‌های خیریه بهره مند می‌شوند.

او ادامه داد: مرحله دوم مجتمع خیریه درمانی رسول اعظم شامل ساخت بیمارستان ۳۳۶ تختخوابی است که در بیش از ۴۱ هزار متر مربع زیربنا و ۸ طبقه در حال ساخت است.

شاه محمدی با اشاره به مشارکت ۲۰۰ میلیارد تومانی خیرین عرصه سلامت در مراحل مختلف ساخت این بیمارستان، افزود: عبدالرحیم رحیم‌پور به نیابت از همسر خود زنده‌یاد پروین حسن‌شاهی نیز با کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی در تسریع روند ساخت این بیمارستان نقش بسزایی ایفا کرده است.

او تصریح کرد: از آنجا که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سازه این بیمارستان حدود ۲ هزار میلیارد تومان و برای تامین تجهیزات بیمارستانی نیز یک هزار میلیارد تومان برآورد شده است، برای بهره برداری از این مرکز تخصصی و فوق تخصصی نیازمند مشارکت خیرین عرصه سلامت هستیم.

شاه محمدی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده مرحله نخست این بیمارستان شامل اورژانس، اتاق‌های عمل، بخش‌های دیالیز، آزمایشگاه، تصویربرداری پزشکی و ۵۰ درصد از بخش‌های داخلی و جراحی تا ۲ سال آینده به بهره داری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.