بانوی شیرازی منزل مسکونی خود را به عرصه‌ی سلامت اهدا کرد.

خیر ارجمند سرکار خانم فاطمه نخست منزل خود را طی صلح نامه‌ی رسمی با حضور در دفتر مجمع خیرین تامین سلامت فارس به حوزه‌ی سلامت اهداء کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیرسازمان‌های مردم نهاد دانشگاه در حاشیه‌ی امضا و ثبت این صلح نامه‌ی گفت: خیر ارجمند سرکار خانم فاطمه نخست پس از مشورت با کارشناسان مجمع خیرین، شش دانگ آپارتمان مسکونی به ارزش ۵ میلیارد تومان واقع در فرهنگ شهر شیراز را به عرصه‌ی سلامت اهدا کرد و با خیرین عرصه سلامت همگام شد.

دکتر  علی‌اکبررامجردی خاطر نشان کرد: خیرین عرصه سلامت به دو شیوه املاک خود را به عرصه‌ی سلامت اهدا می‌کنند، گروهی از خیرین املاک خود را به صورت کامل در زمان حیات اهدا و گروهی دیگر طی صلح نامه‌ای در قالب صلح عمری با تنظیم اسناد، ملک را بعد از حیات خود به عرصه‌ی سلامت واگذار می‌کنند، سرکار خانم نخست از جمله خیرین بزرگواری هستند که این منزل را به صورت عمری صلح کردند.

در پایان او ضمن اشاره به آمار‌ها در زمینه‌ی اهدای ملک در سراسر استان فارس گفت: طی ۲۲ سال فعالیت این مجمع تاکنون، خیرین ۴۴۷ ملک، شامل زمین و منازل مسکونی به ارزش صد‌ها میلیارد تومان، جهت رفع نیاز‌های عرصه‌ی سلامت اهداء کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
یعنی چی
آخرین اخبار