نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر وعده داد شهرک نشینان تخلیه شده از نوار مرزی با لبنان را به این منطقه بازگرداند.

پس از تبادل آتش سنگین میان رژیم صهیونیستی و حزب الله، مقامات تل آویو برای جلوگیری از آسیب به شهرک نشینان مجبور به تخلیه بیش از ۶۰ هزار صهیونیست از نوار مرزی لبنان شدند. این اقدام که قرار بود به صورت موقت انجام شود اکنون ماه هاست که ادامه دارد و باعث فشار به کابینه رژیم صهیونیستی شده است. 

به گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) وعده داد ده‌ها هزار شهرک نشین صهیونیست را که اکنون از نوار مرزی با لبنان تخلیه شده اند بار دیگر در این مناطق اسکان دهد. 

وی بدون اشاره به سلسله انفجار‌های لبنان، طی یک بیانیه تلویزیونی اعلام کرد: من این مسئله را پیش‌تر اعلام کرده بودم: ما شهروندان خود را به خانه هایشان در مناطق شمالی در امنیت کامل بازخواهیم گرداند. این مسئله دقیقا همان چیزی است که ما اکنون در حال انجام آن هستیم. 

این اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که ساعاتی قبل یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از آغاز مرحله جدیدی از جنگ در جبهه شمال خبر داده بود. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
آقای نتانیاهو درست است شما حرامزاده هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
نتانیاهو با این کارهاش نمی تونه شهرک نشینان رو به مرز لبنان بر گردونه بلکه شروع یه جنگ فراگیر همه صهیونیست ها رو به جهنم میفرسته.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۰۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
چه غلطا !!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار