سردار فرشید با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی برای بازگشایی مدارس در کرمان اندیشیده شده است، گفت: وضعیت ترافیکی مدارس به صورت مدرسه به مدرسه بررسی می‌شود.

سردار ناصر فرشید در ارتباطی مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و مدیران همه مدارس استان با موضوع پروژه مهر، ضمن تبیین اهمیت کار معلمان گفت: همه ما مدیون قشر فرهنگی هستیم و هر چه داریم از معلمان است.

وی افزود: اگر همه با هم باشیم و اتحاد و انسجام وجود داشته باشد، می‌توانیم به درستی برای  اهداف حرکت کنیم و به اهدافمان برسیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: روحیه جهادی و انقلابی مدیرکل آموزش و پرورش استان در خور تحسین است، مهر ماه آغاز رویش آگاهی و دانایی است و با تدابیری که در فرماندهی انتظامی استان در طرح بازگشایی مدارس داریم در تلاش هستیم که مدارس در نهایت آرامش و امنیت بازگشایی شوند.

وی تاکید کرد: فرماندهان انتظامی در شهرستان‌ها و مناطق در سراسر استان با مدیران مدارس در ارتباط هستند  و هر جا که نیاز باشد، در مدارس به منظور آگاهی بخشی و فرهنگ سازی حضور می‌یابند.

سردار فرشید کرد: برای اینکه کاری را بتوانیم به خوبی انجام دهیم داشتن قدرت پیش بینی مهم است و با برنامه ریزی و پیش بینی برنامه‌ها را پیش می‌بریم و امیدواریم به بهترین شکل ممکن مدارس بازگشایی شوند.

وی با بیان اینکه تمهیدات امنیتی و ترافیکی لازم برای بازگشایی مدارس در استان کرمان اندیشیده شده است، گفت: وضعیت ترافیکی مدارس به صورت مدرسه به مدرسه بررسی می‌شود.

خودمراقبتی و رعایت ملاحظات ترافیکی از مهم ترین تاکیدات پلیس در آستانه شروع مدارس

سردارناصر فرشید در نشست ویژه بازگشایی مدارس با مدیر کل آموزش و پرورش با قدردانی مجدد از قشر فرهنگی و معلمان در تمام مقاطع تحصیلی، گفت: همه اقشار اجتماعی و مسئولان، هر چه که دارند ماحصل توجه، تربیت و تعلیمات دلسوزانه معلمان است که پلیس هم به نوبه خود در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، آماده همکاری و هم افزایی‌های لازم با این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه معلمان نیز همچون کارکنان مجموعه انتظامی ارتباط بسیار زیادی با همه اقشار اجتماعی دارند، افزود: بدین منظور مسئولان انتظامی و پلیس راهور همزمان با بازگشایی مدارس، حضور پر رنگ تری در سطح شهر و محدوده مدارس خواهند داشت و در حوزه‌های پیشگیری از سوانح رانندگی، روان سازی ترافیک و همچنین آموزش شهروندان ایفای نقش می‌کنند.

سردار فرشید با تاکید بر رویکرد پیشگیری تصریح کرد: بدین منظو از همه مسئولان و دست اندرکاران امور مدارس می‌خواهیم موضوعات خاص حوزه پیش بینی و پیشگیری را به بنده و همکاران انتظامی و پلیس راهور منتقل کنند تا با کمترین هزینه و با همان رویکرد پیشگیرانه برای مدیریت نظم و امنیت ایام بازگشایی مدارس اقدام کنیم.

وی با اشاره به بهره مندی کلانتری‌ها از نیروی مشاور برای ارائه خدمات مشاوره‌ای و آگاهسازی والدین و خانواده‌ها گفت: لازم است از طریق اقدامات فرهنگی و اجتماعی و اقناع سازی نسبت به آموزش قشر دانش آموز، پیرامون موضوعات مهمی همچون ارزش‌های فردی و اجتماعی، حجاب و عفاف، پیشگیری از مزاحمت‌های خیابانی، دوست یابی و معاشرت‌ها تلاش کنیم. 

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تاکید مجدد بر همکاری خود خانواده‌ها در حوزه تربیت صحیح فرزندان بر خود مراقبتی، رعایت ملاحظات ترافیکی و جلوگیری از راه بندان‌های کوچک و بزرگ در ساعات شروع و تعطیلی مدارس، مراقبت از تردد دانش آموزان از سوی خادمان مدرسه، نظارت و آموزش رانندگان سرویس مدارس و تقید همگان به ارزش‌های اسلامی برای الگوسازی صحیح فرزندان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار