معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان نماد، پرچم دار و عَلم دار وحدت در جهان اسلام است.

رضا شریفی  در جشن بزرگ وحدت اظهار کرد: در ۲ سال گذشته پروژه‌های خوبی در سیستان و بلوچستان شروع شده به طوریکه این استان در همه شاخص‌های زیربنایی، اقتصادی، ظرفیت سازی در مرز، سواحل مَکُران، شیلات و پتروشیمی رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پروژه‌های سیستان و بلوچستان به نتیجه رسیده و برخی نیز مراحل پایانی کار را سپری می‌کند تصریح کرد: در حوزه اجتماعی یعنی امید و رضایت مردم از مسوولان، رشد قابل توجهی در استان داشتیم، اما نیاز است همچنان این شاخص‌ها را ارتقا دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این استان در یک برهه زمانی در حوزه زیرساخت‌ها دچار عقب ماندگی شد که بخشی از این عقب ماندگی ناظر به حوزه دولت‌ها، بزرگان، فضای اجتماعی، سیاسی و امنیتی حاکم در استان بوده که امیدواریم به کمک همه مردم بتوانیم عقب ماندگی‌هایی که در استان وجود دارد را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان همواره نماد، پرچم دار و عَلم دار وحدت در جهان اسلام بوده است خاطرنشان کرد: وحدت تاکتیک نیست بلکه یک راهبرد است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب وحدت یک اصل قرآنی است و ما مفتخریم که در سیستان و بلوچستان به برکت این وحدت و هم افزایی و همدلی کار‌های بزرگی را شروع کرده ایم و به نتیجه خواهیم رساند.

شریفی بیان کرد: استاندار سیستان و بلوچستان همیشه دغدغه نخبه پروری و شناسایی نخبگان استان را داشته از اینرو اکنون در تلاش برای شناسایی این افراد و بها دادن به نخبگان استان هستیم تا بتوانیم از ظرفیت نخبگانی آنها در سطوح مختلف بهره ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار