خضریان گفت: مقابله با اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و تهدیدات ناشی از آن، ضرورتی آشکار برای رسیدن به صلح جهانی است.

علی خضریان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدام تروریستی عصر روز گذشته رژیم صهیونیستی در لبنان در هدف قرار دادن شهروندان لبنانی از طریق منفجر کردن سیستم‌های ارتباطی، گفت: رژیم اشغالگر قدس در ادامه جنایات ادامه‌دار خود که تنها در طول یک سال گذشته در نوار غزه و سایر سرزمین‌های اشغالی و حتی دیگر کشورهای منطقه منجر به کشته شدن بیش از ۴۰ هزار غیرنظامی شده، با روی آوردن به تروریسم سایبری در لبنان و انفجار دستگاه‌های ارتباطی باعث شهادت و مجروح شدن هزاران غیرنظامی از جمله سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت شد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تسلیت به خانواده شهدای این اقدام تروریستی و دولت و مجلس کشور لبنان و دعای خیر برای شفای مجروحان،‌ افزود: این اقدام تروریستی و وحشیانه از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم که نشانه‌ای دیگر از وحشی‌گری و بی‌رحمی بی حد و مرز این باند جنایتکار است.

خضریان اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در لبنان را از مصادیق اقدام به کشتار دسته جمعی دانست و گفت: عملیات تروریستی در لبنان بار دیگر روشن کرد که رژیم صهیونیستی علاوه بر ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کشی علیه ملت فلسطین، صلح و امنیت منطقه‌ای و حتی بین‌المللی را در معرض تهدید جدی قرار داده و مقابله با اقدامات تروریستی این رژیم و تهدیدات ناشی از آن، ضرورتی آشکار برای رسیدن به صلح جهانی است.

عضو کمیته حمایت از انقلاب مردمی فلسطین افزود: با وجود اینکه رژیم صهیونیستی طی ۷۰ سال گذشته مرتکب جنایات متعددی از طریق اشغال سرزمین فلسطین، کشتن فلسطینی‌ها و جابه‌جایی جمعیت‌های فلسطینی شده‌ و طی یک سال اخیر نیز با حجم بیشتری این نسل کشی ادامه یافته است، همچنان با حمایت دولت‌های غربی خصوصا آمریکا همراه است. این اثبات کننده نگاه درست و راهبردی امامین انقلاب در دل‌نبستن به مذاکرات سازش و حمایت قاطع ملت‌های مسلمان و آزاده از راهبرد مقاومت در منطقه برای نابودی این رژیم غاصب دارد.

خضریان در پایان با تاکید بر اینکه جنایات رژیم غاصب قدس محصول واکنش‌های عصبی و غیرعقلانی سران این رژیم به دلیل گرفتار شدن در کنج میدان ناشی از تبعات عملیات طوفان‌الاقصی است، گفت: عملیات مهم نیروهای مقاومت فلسطینی در ۱۵ مهر سال گذشته ضمن اینکه منجر به باطل شدن یک توطئه بزرگ برای تغییر معادلات منطقه غرب آسیا و تسلط رژیم صهیونیستی بر این منطقه شد، باعث شده تا با آغاز موج مهاجرت معکوس، ناتوانی رژیم در حفاظت از ساکنان سرزمین‌های اشغالی اثبات شود و پروژه صهیونیستی عملا به نفس‌های آخر خود نزدیک شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۰
Iran (Islamic Republic of)
و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم برخی کشورهای اسلامی همه جانبه با اسرائیل همکاری می کنند چرا؟
۱۵:۴۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم برخی کشورهای اسلامی همه جانبه با اسرائیل همکاری می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
صلح جهانی با وجود رژیم وحشی صهیونسیتی محقق نخواهد شد و ان شاالله با ظهور منجی عالم بشریت و نابودی این رژیم خونخوار دنیا مزه زندگی شرافتمندانه را در این دنیا خواهد چشید.
Iran (Islamic Republic of)
قطع کمک و حمایت برخی کشورهای عربی نابودی اسرائیل است.
۱۵:۱۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
قطع کمک و حمایت برخی کشورهای عربی نابودی اسرائیل است.
آخرین اخبار