رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد استفاده همه اقشار مختلف از اتوبوس شهری یزد در هفته اول مهر رایگان باشد.

عزیزالله سیفی رییس شورای اسلامی شهر یزد امروز در جلسه علنی این شورا، گفت: بازگشایی مدارس را در پیش داریم و بخشی از مجموعه شهرداری از ماه‌ها قبل پا به کار بوده و برنامه ریزی کرده است.

او ادامه داد: از جمله حمل و نقل و سرویس مدارس که بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و مصوبه هیئت دولت برعهده شهرداری بود و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت:امسال با اقدامات خوبی که انجام شده آمار رانندگانی که برای سرویس مدارس جذب شدند، بیشتر از سال‌های قبل است و همراهی مردم نیز در این طرح بسیار خوب بوده و امیدواریم در آغاز سال تحصیلی با مشکل سرویس مدارس مواجه نباشیم.

سیفی ادامه داد: آسفالت معابر منتهی به مدارس و رنگ آمیزی بیش از ۲۰ مدرسه و زیبا سازی مدارس منتخب معرفی شده توسط آموزش و پرورش انجام شده است.
وی افزود: مسائل ترافیکی نیز با هماهنگی انجام شده تا حد قابل قبولی رفع خواهد شد البته حضور ۳۳۰ هزار دانش آموز در ۲ هزار فضای آموزشی در استان بدون مشکل ترافیکی نیست، اما سعی شده کمترین مشکل را نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم و مردم به راحتی فرزندان خود را به مدارس برسانند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته وحدت گفت: هفته وحدت را تبریک گفته و این هفته با ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران زمینه وحدت بین مسئولان شکل گرفته و جشن‌های با شکوهی در این هفته برگزار می‌شود.

سیفی ادامه داد: امیدواریم به توصیه آیات قران کریم همه مسلمانان بر ریسمان الهی چنگ زده و متفرق نشویم و این هفته زمینه بیشتر وحدت همه جهان اسلام را فراهم کند.

او اظهار داشت:۱۶ ربیع الاول نیز با عنوان وقف نامگذاری شده وامیدواریم سنت وقف که از صدر اسلام شروع شده و زمینه اقدامات عمرانی، فرهنگی و کار‌های بزرگ را داشته است همچنان استمرار داشته و اوقاف بتواند خدمات خوبی را با حضور خیرین به مردم ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.