معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ۲ میلیون و ۵۳۳ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان جابجا شده است.

 تیمورزاده با بیان اینکه میزان جابجایی مسافر طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است گفت: این تعداد مسافر با ۲۵۰ هزار و ۳۸۵ سفر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجا شده اند.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی تعداد سفر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: در زمان کنونی ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان با ۶۴۵ اتوبوس، یک هزار و ۶۸۱ مینی بوس و ۸۲۲ سواری کرایه در قالب ۱۲۵ شرکت و موسسه مسافری و ۶ تشکل صنفی فعالیت می‌کند.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی تعداد پایانه‌های مسافری فعال استان را ۱۴ مرکز و تعداد رانندگان این حوزه را چهار هزار و ۶۹۵ نفر اعلام کرد.

تیمورزاده با اشاره به ظرفیت فعلی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان از مسافران خواست سفر‌های خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیط از طریق اینترنتی و دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند.

وی یادآور شد: تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است و به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در اسرع وقت از طریق کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات حمل و نقل رسیدگی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار