مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: رمز پیروزی ملت‌های اسلامی در سه محور وحدت، مقاومت و آگاهی منبعث از آموزه‌های دینی، خدا باوری و خدا یاوری خلاصه شده است.

زهرا ابراهیمی در همایش بزرگ وحدت و مقاومت که با نمایندگانی از جبهه مقاومت فلسطین، کشور‌های اسلامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از علما، مسئولان و نمایندگانی از جامعه بانوان جهان اسلام در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: در عصر کنونی جبهه مقاومت در کشور‌های فلسطین، لبنان، یمن، عراق با محور قرار دادن وحدت و مقاومت توانسته اند به پیروزی‌های بی نظیری در مقابل جبهه باطل دست یابند و بستر را برای تحول عدالت محور جهانی فراهم کنند.
وی ادامه داد: جبهه مقاومت برای پیروزی نیازمند اتحاد و انسجام است و این اتحاد و انسجام نیازمند یک محور است، محوری که می‌تواند اتحاد ایجاد کند و در نهایت سبب پیروزی قطعی جبهه حق و مقاومت شود و آن محور بر اساس آیات قرآن و امامت است.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هر جا که مسلمانان وحدت و همدلی را از دست دادند و تحت تاثیر استراتژی‌ها و سیاست‌های وحدت شکن دشمنان قرار گرفتند و برادری هایشان را در امتداد تفاوت‌های کوچکشان شکستند در آنجا شکست خوردند.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در پرتو رهبری، عدالت، آزادی، اقتدار، استقلال، سربلندی راه بازگشت به هویت دینی و ملی را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

ابراهیمی با تاکید بر اهمیت وحدت اظهارکرد: هفته وحدت ابتکار امام راحل بود و باعث شد که این سیره سال‌های زیادی ادامه یابد که موجب شده جهان‌اسلام قدردان این مساله باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن وحدت امت اسلامی هستند، اما شاهدیم این وحدت در حال تقویت شدن است افزود: مقوله وحدت برای جامعه امروز واجب، ضروری و حیاتی است و لازمه پیشبرد اهداف ما در زمینه‌های مختلف وحدت و نهادینه شدن آن در جامعه است تا به تعالی برسیم.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به شخصیت برجسته پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر شخصیتی بی نظیر و برجسته در تاریخ است که همواره محور وحدت بوده که ما نیز باید در جهت سیره نبوی و قرآن گام برداریم و بر روی اصول مشترک تاکید کنیم.

وی از زنان به عنوان الگوی جبهه مقاومت نام برد و افزود: زنان فلسطینی نقش محوری در جنگ و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی دارند و در طول تاریخ نقش برجسته‌ای در قیام فلسطین داشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار