مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: سامانه تلفن گویای ۱۵۹۴ برای خدمت رسانی به مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی استان آغاز به کار کرده است.

عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: سامانه کشوری تلفن گویای ۱۵۹۴ در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم و توسعه دولت الکترونیک راه اندازی شده است.

او با اینکه این سامانه جایگزین تلفن گویای ۳۴۱۴ شده است، افزود: از این پس متقاضیان و مشترکین می‌توانند با گرفتن شماره ۴ رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن‌های ثابت یا همراه؛ بدون گرفتن کد، با شرکت گاز ارتباط برقرار کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز گیلان، مشترکین و متقاضیان می‌توانند با اتصال به این سامانه ارتباطی، از بخش‌های مختلف آن از جمله تماس با امور مشترکین شرکت گاز (در ساعات اداری)، اطلاع از آخرین مبلغ بدهی و پرداخت آن، ثبت کارکرد کنتور، تغییر شماره تلفن و ارائه پیشنهاد‌ها و انتقادات استفاده کنند.

نیکویی تصریح کرد: شماره ۱۹۴ (مرکز پیام و اتفاقات گاز) همچنان به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.