معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان از اعزام کاروان تجهیزات ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به ادارات و مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد.

 انصاری نیا در حاشیه اعزام کاروان‌های تجهیزات ورزشی به مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد: این تجهیزات و وسایل ورزشی برای مدارس استان سیستان و بلوچستان در راستای برنامه هفتم توسعه خریداری شده است.
 
 وی افزود: توجه به مهارت‌آموزی، ورزش دانش‌آموزی و استعدادیابی از اولویت‌های آموزش‌وپرورش است که در سند تحول بنیادین به این موضوع هم تأکید شده است.
 
 معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: تجهیزات شامل تشک تمرین، تخته تعادلی، تلمبه باد، توپ بدمینتون، توپ بسکتبال، توپ فوتبال و فوتسال، توپ هندبال، توپ والیبال، توپ و تور پایه تنیس‌روی‌میز، جعبه انعطاف‌پذیری، شطرنج، دارت، حلقه هولا هوپ، دیسک پرتاب، راکت بدمینتون، راکت تنیس‌روی‌میز، طناب، مانع مخروطی، نردبان چابکی، وزنه دو و میدان، دروازه فوتسال، میله والیبال، حلقه بسکتبال، تور والیبال و فوتسال و دیگر لوازم ورزشی موردنیاز باتوجه‌به تخصیص اعتبار بر اساس تعداد دانش‌آموزان شهرستان‌ها و مناطق خریداری و در قالب کاروان مهر امام رضا (ع) در بین مدارس توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار