معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت:در اجرای طرح‌های اصلی حوزه تربیت بدنی از جمله حیاط پویا، ۲۶ هزار قلم تجهیزات ورزشی با مبلغی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارتی و استانی خریداری شده است.

خریداری ۷۰۰ میلیون تومان تجهیزات ورزشی برای مدارس کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،افشین خوشگوار افزود:در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید تجهیزات خریداری شده در یک‌هزار و ۴۰۰ مدرسه استان توزیع می‌شود.

او یادآور شد: این تجهیزات شامل توپ فوتسال، توپ والیبال، طناب، حلقه هولاهوپ، راکت بدمینتون، راکت تنیس روی میز، دارت، شطرنج، میز تنیس روی میز، فوتبالدستی، دیرک دروازه و میله والیبال است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان همچنین از اختصاص ۸۰ میلیون تومان به منظور اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه تربیت بدنی و ابلاغ به شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان خبر داد و گفت: این اعتبار در قالب طرح حیاط پویا و همچنین خط کشی زمین‌های ورزشی و در راستای شاداب سازی و ایجاد نشاط در مدارس هزینه می‌شود.

خوشگوار با بیان اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، در حوزه سلامت و بهداشت نیز فعالیت‌های انجام شده است؛ از خرید یک‌هزار و ۸۰۰ پک بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: هفته آینده این بسته‌های بهداشتی به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ارسال و در مدارس توزیع خواهد شد.

او افزود: پک‌های بهداشتی نیز شامل سرم شستشو، چسپ ضدحساسیت، پنبه، باند زخم، گاز استریل، دستکش یکبار مصرف، چسپ زخم، جعبه کمک‌های اولیه، پماد سوختگی و ... است.

انتهای پیام/ت

توزیع ۲۶ هزار قلم تجهیزات ورزشی در مدارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.