معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: کل اعتباراتی که برای حوزه تجهیزات مناطق محروم در بخش‌های فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است، ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در حوزه مناطق کم‌برخوردار، هم به بخش عمرانی و هم به بخش فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه‌ای مبذول داشته‌ایم و اهدا این تجهیزات فرهنگی، ورزشی و رفاهیبا اهداف راهبردی است که در استان تعریف شده است و دنبال می‌کنیم.

او افزود:کل اعتباراتی که برای حوزه تجهیزات مناطق محروم در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و همچنین بعضا بخش‌های هنری در نظر گرفته شده است، ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

حسین زاده بیان داشت: بخش عمده‌ای از آن از سوی خود دستگاه‌ها یعنی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در شهرستان‌های مختلف توزیع شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: بخشی از اعتبارات تهیه تجهیزات که نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، با کمک حوزه اجتماعی استانداری خریداری و به فرمانداری‌های این ۳ استان تحویل داده شد تا شاهد فعالیت نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار