ثبت نام دانش آموزان مجاز اتباع خارجی استان تهران در اداره اتباع این استان با حضور مسئولان مربوطه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران ساماندهی و بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی استان با حضور مرادی پور، مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت، احسان حیدری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، نمایندگان آموزش و پرورش و دیگر مسئولین و همکاران این اداره کل در سالن جلسات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران برگزار گردید.

احسان حیدری در این جلسه اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی استان تهران می بایست متناسب با شیوه نامه ابلاغ شده از سوی آموزش و پرورش باشد. 
وی در ادامه بر لزوم ساماندهی و بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان در استان تهران تاکید نمود و عنوان کرد هدف از برگزاری این جلسه تعامل و همکاری دستگاه های مرتبط در راستای ساماندهی و  ارائه خدمات مربوط به ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی مجاز بوده و در خصوص اتباع خارجی غیر مجاز استان تهران پیرو سیاست های سازمان ملی مهاجرت می باشد.
در پایان این جلسه هریک از مسئولین به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت و شرایط ثبت نام دانش آموزان اتباع در هریک از مناطق و شهرستان های تهران پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار