استاندار گیلان با اشاره به نقش حیاتی کارکنان فوریت‌های پزشکی در نجات جان انسان‌ها گفت: کارکنان اورژانس با تلاش شبانه‌روزی و فداکاری در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان حوادث هستند.

اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان و قدردانی از نیروهای این مرکز اظهار کرد: نقش و جایگاه نیروهای فوریت‌های پزشکی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های خدمات درمانی برای خدمات‌رسانی به موقع و موثر به بیماران و مصدومان حوادث بر کسی پوشیده نیست.

وی با تبریک روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اضافه کرد: این روز فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های ارزشمند کادر اورژانس و فوریت‌های پزشکی است که شبانه‌روز برای خدمات‌رسانی به مصدومان حوادث و سایر بیماران پای کار هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: نیروهای فوریت‌های پزشکی در حساس‌ترین زمان به یاری بیماران و مصدومان حوادث می‌شتابند از اینرو کارشان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه کار نیروهای اورژانس با اهمیت، حساس و ظریف است اضافه کرد: هنگامی که شهروندان در آرامش و آسایش به سر می‌برند نیروهای اورژانس با از خودگذشتگی برای خدمات‌رسانی به مردم بیدار هستند.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از رئیس و نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: نیروهای مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان در آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت عملکرد سریع، به موقعی داشتند و به خوبی خدمات‌رسانی کردند که قدردان آنان هستیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اورژانس بانوان در رشت اظهار کرد: فعالیت این پایگاه کار مهم و ابتکاری خوب از سوی مسئولان مرکز اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گیلان است.

 پیام استاندار گیلان به مناسبت روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی

 استاندار ‌گیلان همچنین پیامی به مناسبت روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی صادر کرد که در آن آمده است: بی‌تردید روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی فرصتی است برای گرامیداشت دلاورانی که برای نجات مردم با ایثار و گذشت از جان گذشتند و مجاهدانه در میانه میدان جانفشانی، قد علم کرده‌اند.

 عباسی افزود:۲۶ شهریور روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی را بر همه کارمندان، پرستاران، پزشکان، رانندگان اورژانس و مسئولان بخش فوریت های پزشکی و اورژانس کشور ایران اسلامی و استان عزیز گیلان تبریک می گویم و به  روح بلند و همت والای شهدای سلامت درود می فرستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.