مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) امروز در حالی آغاز شد که این دو نهاد علمی امسال میزبان ۱۲ هزار خواهر طلبه جدید هستند.

مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران و جامعة الزهرا(ع) امروز سه‌شنبه 27 شهریورماه 1403 در شهر مقدس قم برگزار شد، در این مراسم آیت الله اعرافی، رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران و مدیر حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام فاضل؛ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و خانم برقعی، مدیر جامعة الزهرا(ع) سخنرانی کردند.

این مراسم با حضور گسترده اساتید و طلاب خواهر و مدیران مدارس علمیه خواهران در سالن آیت‌الله شرعی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

خانم افشار؛ معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خوهران سراسر کشور در این مراسم با بیان اینکه در سال تحصیلی 1404 ـ 1403 بیش از 11 هزار داوطلب جدید در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور پذیرش شده‌اند گفت: حدود 17 رشته در سطح 3 و 5 رشته در سطح 4 در سراسر کشور به‌جز استان‌های خراسانات در مدارس فعال تدریس می‌شود.

وی افزود: اهتمام به توسعه گروه‌های علمی در تمام مدارس تحت‌پوشش و حمایت از اساتید به‌عنوان رکن اساسی تعلیم و تربیت از اولویت‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است.

همچنین خانم یوسفی؛ معاون آموزش جامعة الزهرا(ع) از پذیرش و تحصیل طلبه خواهر در سطوح 2،3،4 و فقه عالی خبر داد و گفت: در جامعة الزهرا از پنج قاره پذیرش طلبه داریم که در زمان حاضر 13 هزار طلبه مشغول به تحصیل هستند و در سال تحصیلی جدید بیش از یک‌هزار طلبه پذیرش شده‌اند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار