همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «وادی» با حضور «عبدالحمید قدیریان» از شبکه دو سیما تقدیم نگاه بینندگان می‌شود.

در ویژه برنامه تلویزیونی «وادی» که به پاسداشت هفته دفاع مقدس روانه آنتن می‌شود، روایت مکان‌هایی است که جنگ را برایمان خاطره ساز کرده است. شهر با معماری اش باید مدام برای ما قصه بگوید، قصه‌هایی که از سر گذرانده، روایت خون شهدایی که بر خیابان‌هایش ریخته، قصه اشک مادران و همسران رزمندگانی که بر آن جاری شده، حماسه عرق ریزان زنانی که برای کمک به جبهه‌ها با لباس خون آلود رزمندگان پنجه در پنجه شدند، قصه تصویر جمعی یک ملت. در این ویژه برنامه استاد عبدالحمید قدیریان (هنرمند، نقاش و طراح صحنه و لباس) میزبان کارشناسان معماری یادمانی است و در گفتگویی شنیدنی به بررسی مکان رویداد‌های شاخص دفاع مقدس می پردازند.

ویژه برنامه تلویزیونی وادی به تهیه کنندگی حمید صالحی و کارگردانی میثم ملکی پور همزمان با هفته دفاع مقدس از یکشنبه ۱ مهرماه تا پنج شنبه ۵ مهرماه، حوالی ساعت ۱۸:۴۵ در ۵ قسمت روانه آنتن شبکه دو می شود.

این برنامه در فرمی متفاوت روایت‎گر یک آتلیه هنری است که در هر قسمت تلاش دارد مواجهه‌ای متفاوت به معماری مکان رویداد‌های شاخص دفاع مقدس از جمله مسجد جامع خرمشهر، پادگان دو کوهه، حوض خون اندیمشک، یادمان شهدای دهلاویه و گلزار شهدای تهران بپردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار