صدرالدین حجازی با حضور جمعی از همکارانش به خانه ابدی بدرقه شد.

صدرالدین حجازی، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که سه روز قبل پس از گذراندن چند روز در شرایط کما از دنیا رفت، صبح امروز، ۲۷ شهریورماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در کنار حسین اندام (شعبده‌باز) به خاک سپرده شد.

پژمان بازغی، ابوالفضل پورعرب، محمد شیری، امیر حسین شریفی، فرهاد بشارتی، محسن شایان‌فر، جواد نوروزبیگی، رضا توکلی و اصغر همت از جمله حاضران در مراسم تشییع و خاکسپاری این بازیگر بودند.

امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سینما در این مراسم اظهار کرد: آقای حجازی که سر صحنه فیلم می‌آمد در کنار من مثل یک برادر؛ هم بازیگر بود و هم کمک می‌کرد و ما در سینما افرادی همچون صدرالدین حجازی کم داریم و جای خالی وی احساس می‌شد.

اصغر همت هم با اشاره به اینکه آنچه صدرالدین حجازی لایقش بود انجام نشد، اظهار کرد: صدرای ما مظلوم رفت. شاهد بودم که در رفاقت‌هاش، رفیقی ندید. ذوق و قریحه خوبی داشت حتی در شاعری.

سینا حجازی فرزند این بازیگر نیز در سخنانی با تشکر از حاضران گفت: بابا در جشن سپاس بهترین بازیگر شد و همیشه پای رفاقت ماند. افتخار می‌کنم که پدرم یک عمر شریف زندگی کرد و به خاطر عدد و پول و رقم جلوی کسی گردن خم نکرد.

پژمان بازغی، رئیس انجمن بازیگران خانه سینما نیز به عنوان دیگر سخنران این مراسم متنی را از طرف علی دهکردی (مدیرعامل خانه سینما) قرائت کرد که در بخشی از این متن آمده است: صدرالدین حجازی حتی در کوتاه‌ترین نقش‌ها حضوری درخشان داشت. من به خانم شکیبا که شاهد بودیم، پروانه‌وار از او مراقبت کرد و نیز به فرزندانش تسلیت می‌گویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ملا عباسقلی عیدی
۱۶:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دوست عزیزم صدرالدین جان
بدرود
تو و دوستی خدارا
چو از این کویر وحشت به سلامت گذشتی
به شکوفه ها به باران
برسان سلام ما را
آخرین اخبار