زهرا سعیدی هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان به عنوان دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس انتخاب شد.

دومین نشست شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در شیراز برگزار شد که در این نشست زهرا سعیدی، هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان به عنوان دبیر این دوره از جشنواره انتخاب شد.

زهرا سعیدی در این نشست که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده انجمن هنر‌های نمایشی استان حضور داشتند، بر ضرورت داوری عادلانه جشنواره تئاتر فارس تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا هنرمندان به حقشان برسند.

این هنرمند برجسته کشورمان همچنین خواستار برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید و مدرسان حرفه‌ای و خبره تئاتر در استان فارس شد و افزود: برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا در جریان جشنواره با حمایت مادی و معنوی اهالی هنر شیراز، این مهم محقق شود.

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس بیان کرد: وقتی باور داریم که جوانان با استعدادی که در وجودشان است و در کنار پیشکسوتان توانایی آن را دارند و می‌توانند آثار هنری خلاقانه‌ای را خلق کنند، پس باید بدانیم که با ایجاد محبت و صمیمیت و حمایت قادر می‌شویم تا وضعیتی به‌وجود آید که کار‌های موفق‌تر و قابل توجهی توسط جوانان نیز ارائه شود.

او تأکید کرد: نباید گمان کنیم قدیمی‌تر‌ها تئاتر کار می‎کنند و بعد از آن دیگر نقطه و تمام. جوانان پرشورتر و توانمدتر هستند و حتما کار‌های بهتری را می‌توانند تولید و اجرا کنند.

یادآور می‌شود، تاریخ انتشار فراخوان و زمان‌بندی برگزاری جشنواره تئاتر فارس، تشکیل اعضای دبیرخانه، شیوه انتشار فراخوان و تعیین هیئت بازبینی و داوران از عمده مسائل مطرح شده در جلسه بود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار