رئیس سازمان اورژانس کشور از احتمال ابطال پروانه عوامل آمبولانس در صورت احراز تخلف آنها در ورزشگاه شهدای شهر قدس خبر داد.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان این که آمبولانسی که در محل ورزشگاه شهدای شهر قدس حضور داشته موظف بوده است که به مصدوم خدمات ارائه کند، از احتمال ابطال پروانه عوامل آمبولانس در صورت احراز تخلف آنها در ورزشگاه شهدای شهر قدس خبر داد.

 دکتر جعفر میعادفر در گفتگو با خبرنگار وبدا، درمورد حواشی اخیر مربوط به عملکرد اورژانس در ورزشگاه فولادشهر در روز بازی سپاهان و ملوان و همچنین روز گذشته در ورزشگاه شهدای شهر قدس، گفت: متاسفانه آمبولانس ورزشگاه شهدای شهر قدس که مربوط به بخش خصوصی نیز می‌باشد خدماتی را به مصدوم ارائه نکرده است بنابراین به طور موقت، شرکت مرتبط با این آمبولانس تعطیل و به کمیسیون تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معرفی شد تا بر اساس تخلفی که انجام داده مجازات نهایی آن مشخص شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه بیان داشت: بعد از بررسی در کمیسیون تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد تعطیلی موقت، دائمی یا لغو پروانه مرکز ارائه دهنده آمبولانس مذکور تصمیم گیری خواهد شد.

دکتر میعادفر همچنین در مورد موضوع فوت یک بیمار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نیز اظهار داشت: این آمبولانس مربوط به بخش خصوصی بوده و بیمار را به مرکز درمانی منتقل کرده، اما او بیماری زمینه‌ای و سکته قلبی داشته است. 

وی در خصوص برخی از اخبار منتشر شده در این خصوص مبنی بر این که آمبولانس این ورزشگاه امکانات لازم را نداشته، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده این آمبولانس امکانات لازم را داشته است ولی بر اساس تشخیص عوامل اورژانس نیاز به انجام شوک نبوده است؛ با این حال بررسی‌های دقیق‌تر در حال انجام است.

دکتر میعادفر با بیان این که دادستان اصفهان نیز به این موضوع ورود کرده است، گفت: این حادثه نیازمند بررسی‌های بیشتر است تا بتوانیم تصمیم و نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار