سخنگوی مرکز مبادله گفت: هفدهمین حراج سکه طلا با تخصیص ۱۴ هزار و ۴۹۹ قطعه انواع سکه طلا به پایان رسید.

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هفدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۳۳ هزار و ۸۶ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۳۲۶۴ قطعه با میانگین قیمت ۴۲ میلیون و ۷۴ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

او افزود: از مجموع ۱۹ هزار و ۷۷۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۷۰۱۳ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. همچنین در حراج نیم سکه نیز ۱۴ هزار و ۳۲۷ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۴۲۲۲ قطعه با میانگین قیمت ۲۲ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان تخصیص داده شد. البته بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

گفتنی است، از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون، ۱۷ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۱۸ هزار و ۸۹۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۷۵ هزار و ۴۲ قطعه، نیم سکه ۵۲ هزار و ۳۹۶ قطعه و تمام سکه ۹۱ هزار و ۴۵۴ قطعه است.

برچسب ها: سکه طلا ، مرکز مبادله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار