رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کنارک گفت: غرفه این شهرستان با محصولات گرمسیری، شیلاتی، صنایع دستی و گردشگری، پذیرایی هموطنان عزیزمان از سراسر کشور در نمایشگاه مونسون است.

طاهر میرزایی  اظهار کرد: در جشنواره بین‌المللی مونسون ۲۰۲۴ که از دیروز در چابهار آغاز به کار کرد، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کنارک نیز در جهت ایفای رسالت خود در راستای عرضه و معرفی توانمندی‌های گردشگری، غرفه محصولات گرمسیری، شیلاتی و صنایع دستی شهرستان را برپا کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کنارک خاطرنشان کرد: در اولین روز برگزاری جشنواره، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و سفیر مالزی از جشنواره و غرفه شهرستان کنارک بازدید کردند.

وی در ادامه گفت: همچنین موسیقی سنتی شهرستان کنارک به عنوان ناب‌ترین موسیقی بلوچستان، لحظات خوشی را برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه رقم می‌زند.

جشنواره بین‌المللی مونسون ۲۰۲۴ با برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی، اجتماعی و گردشگری با هدف معرفی و عرضه توانمندی‌های گردشگری روستاییان، عشایر و اقوام ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار دایر می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار