بخشدار مرکزی تفتان گفت: صنایع دستی و هنر دست زنان و مردان بلوچ از این شهرستان در جشنواره مونسون چابهار به نمایش گذاشته شده است.

نادر ابراهیمی گفت: سیاه چادر شهرستان تفتان و غرفه توانمندی‌های روستائیان و عشایر شهرستان تفتان، بخش گوهرکوه در جهت عرضه محصولات روستایی روستا آباد در جشنواره تابستانه مونسون در محل دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد چابهار برپا شده است.

ابراهیمی افزود: دکتر نورعلی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، خانم دکتر حمیرا ریگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، کرد سرپرست دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری، فرماندار چابهار، سفرا و کاردار‌های کشور مالزی، هندوستان، اندونزی، پاکستان و بروئنی از این جشنواره دیدن کردند.

وی ادامه داد: این جشنواره به مناسبت هفته وحدت و با محوریت اقوام ایرانی و برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد در محل دائمی سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد از ۲۴ الی ۲۹ شهریور ماه (ساعت ۱۶ تا ۲۳) دایر است.

 وی از تلاش و فعالیت‌های بی وقفه بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهرستان تفتان در برپایی سیاه چادر و غرفه بخش گوهرکوه، نازیل و مرکزی در به نمایش گذاشتن کلیه ظرفیت‌های گردشگری، آثار تاریخی و محصولات کشاورزی و صنایع دستی منطقه قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار