رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی قم می‌تواند برند اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای استان شود، گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های نمایشگاه بین‌المللی، نداشتن راه مناسب از طرف تهران بوده و باید مسیر آن از آرامستان جدا شود.

روح الله امرالهی در دیدار با مسئولان نمایشگاه بین‌المللی قم بر نقش نمایشگاه قم در توسعه سرمایه‌گذاری در استان قم تأکید کرد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی قم می‌تواند برند اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای استان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بر انجام برنامه‌ریزی بلندمدت برای رونق نمایشگاه بین‌المللی تأکید کرد و افزود: نمایشگاه بین‌المللی بارانداز مهمی برای اقتصاد و تجارت استان قم بوده و باید از این فرصت بهترین بهره‌برداری را ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در این جلسه رفع معضلات نمایشگاه را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های نمایشگاه بین‌المللی نداشتن راه مناسب از طرف تهران بوده و باید مسیر آن از آرامستان جدا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بهسازی مسیر نمایشگاه فضاسازی محیط پیرامونی آن را نیز مطرح کرد و گفت: نیاز داریم با سرعت بخشی در واگذاری زمین و فراهم‌کردن شرایط حضور سرمایه‌داران در معرفی ظرفیت‌های قم به جهان تمام دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را داشته باشند.

 امرالهی یکی از راه‌های رونق نمایشگاه را ساخت فرودگاه دانست و بیان کرد: ایجاد یک هاب حمل‌ونقلی کامل کمک می‌کند تمام ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی شهر قم مورد بهره‌برداری قرار گرفته و رونق اقتصادی مطلوبی در استان به نفع مردم رقم بخورد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان یادآور شد: مدیریت شهری و شورای شهر آمادگی همکاری با مسئولان نمایشگاه برای سرعت بخشی در تکمیل و فضاسازی نمایشگاه را داشته و امیدواریم این تعامل در تسریع و رونق سرمایه‌گذاری در استان بینجامد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار