سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر تبدیل نمایشگاه بین‌المللی قم به مقصد گردشگری اقتصادی گفت: معرفی جذاب ظرفیت‌های اقتصادی، صنایع و تولیدات استان گام نخست در جذب سرمایه‌گذار است.

محمود مسگری،سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم  در دیدار با مسئولان نمایشگاه بین‌المللی قم، رونق نمایشگاه را روشن‌شدن ویترین اقتصادی شهر دانست و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان فعال‌شدن نمایشگاه بین‌المللی است.

وی معرفی جذاب ظرفیت‌های اقتصادی، صنایع و تولیدات استان را گام نخست در جذب سرمایه‌گذار دانست و افزود: باید نمایشگاه بین‌المللی قم به یکی از جاذبه‌های گردشگری استان تبدیل شده و به‌صورت دائم فعال باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: همچنین رفع مشکلات و معضلات نمایشگاه در دستور کار جدی استان قرار گیرد و به‌عنوان یک اولویت به آن پرداخته شود.

وی در ادامه ایجاد دسترسی مستقل و بهسازی مسیر را لازم خواند و بیان کرد: در حال حاضر برای نمایشگاه باید پارکینگ مناسب و آسفالت و همچنین مسیر اتصال به نمایشگاه تأمین شود و نیاز است تمام دستگاه‌ها وظایف خود را در این بخش انجام دهند.

مسگری در پایان توجه به نمایشگاه بین‌المللی را توجه به اقتصاد مردم دانست و عنوان کرد: فراهم‌کردن شرایط حضور سرمایه‌گذاران در شهر قم به کمک نمایشگاه بین‌المللی امکان‌پذیر بوده و می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های اقتصادی شهر قم و تولیدات برای صادرات نقش مهمی را ایفا کند.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار