مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: افزایش ۳۰ درصد ظرفیت تولید آب نسبت به سال قبل در کاهش چشمگیر بروز تنش آبی اثربخش بوده است.

نامداری با اشاره به این که پویش شناسایی، جمع آوری و یا تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز به صورت مداوم درحال اجرا است گفت: باوجود افزایش ناترازی و حوادث برق چاه‌های تامین آب استان، با کاهش قطعی آب و افزایش رضایتمندی مشترکان در تابستان ۱۴۰۳ رو به رو هستیم.
 
وی افزود: تمام اقدامات فنی مهندسی و مدیریتی پیش بینی شده برای تابستان امسال انجام شد تا تمام ظرفیت تامین وتوزیع آب وارد مدار بهره برداری بشود ازجمله ورود بخش اضطراری تصفیه خانه شماره ۳ کرج، افزایش ظرفیت تصفیه خانه‌های شماره یک و دو آب کرج به میزان افزایش ۳۰ درصد ظرفیت تولید آب نسبت به سال قبل که در تحقق کاهش چشمگیر بروز تنش آبی اثربخش بوده اند. 
 
نامداری ادامه داد: رفع مشکل منطقه اخترآباد، مهرشهر کرج که طی یک ماه پیش به واسطه فرونشست زمین شد به صورت موقت با اجرای لوله گذاری مدیریت شد و طی دو ماه آینده بطور کامل و اصولی مرتفع می‌شود. 
 
وی گفت: دراستان البرز ۸۵۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در بخش کشاورزی و صنایع است درحالیکه در سطح شرکت آبفا برای تامین آب شرب و بخش خانگی فقط حدودا ۵۴۰ دستگاه چاه دارد که درمقایسه با چاه‌های غیرمجاز سایر بخش‌ها درصد بسیار کمی است که دستگاه‌های مربوط باید به این مهم رسیدگی کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار