مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: با اجرای طرح جهادی استقبال از مهر، این منطقه همه امکانات خود را برای شروع سال تحصیلی جدید به کار گرفته است.

حسین کمالی دهقان  از به کارگیری تمامی امکانات برای آماده‌سازی شهر در طرح جهادی استقبال از مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.  

کمالی دهقان ضمن تشکر از زحمات کلیه عزیزان زحمتکش درطرح جهادی استقبال ازمهر، از فعالیت‌های متعدد در جهت آماده‌سازی منطقه برای استقبال از مهروحضور پرشور دانش‌آموزان خبر داد و اظهار کرد: رنگ آمیزی دیوار‌های مدارس، رسیدگی به فضای‌های سبز محوطه مدارس، تنظیف و پاکسازی حیاط و محوطه مراکز آموزشی، خط کشی معابر، آسفالت محوطه فضا‌های آموزشی، شستشوی ایستگاه‌های مسافری و تابلو‌های معرف وراهنمایی معابر از جمله اقدامات استقبال از ماه مهر است.

وی ادامه داد: کلیه نیروی زحمتکش خدمات شهری (پاکبانان وسبزبانان) برای آماده‌سازی معابر و مدارس سطح منطقه در طرح جهادی استقبال در بازگشایی مدرسه‌ها و مراکزآموزشی درحال تلاش برای آماده‌سازی شهر در این رویداد مهم تحصیلی هستند.  

وی افزود: ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس سطح منطقه با نصب سرعت گیر و علائم هشداری و پاکسازی محیط‌های اطراف این اماکن، از اولویت‌های استقبال از ماه مهر است.

 

کمالی دهقان تاکید کرد: در طرح استقبال از مهر پاکسازی تنظیف و بهسازی معابرسطح منطقه، شستشوی ایستگاه‌های مسافری وپل‌های عابر پیاده، شستشوی کلیه تابلو‌های معرف معابر وراهنمایی و المان‌های شهری، شستشوی کانالها، نهر‌ها و مسیر‌های هدایت آب‌های سطحی، بهسازی و زیباسازی محوطه مدارس سطح منطقه شامل رنگ آمیزی دیوار‌ها وجداول، رنگ آمیزی سطل‌ها و نیمکت‌های حیاط مدارس، پیگیری و رسیدگی به باغچه وفضای سبزحیاط و محوطه مدارس سطح منطقه انجام یا درحال انجام است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج درخاتمه گفت: به جهت آماده‌سازی شهری برای استقبالی پرشور و نشاط به همراه دانش‌آموزان عزیز، منطقه پنج با تمامی امکانات برای آغاز سال تحصیلی جدید درتلاش هستند، امیداست که بتوانیم رضایت شهروندان عزیز را فراهم کنیم

برچسب ها: گل های فصلی ، ماه مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار