سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از امروز آغاز به کار کرد.

روابط عمومی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان اعلام کرد: سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور ۳۱ گروه نمایشی از ۲۱ شهر و ۳ گروه نمایشی از کشور‌های ترکیه، روسیه و عراق از امروز (دوشنبه ۲۶ شهریور) تا چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه در ۷ نقطه از این شهر برگزار می‌شود.

نمایش‌های «قالی» به کارگردانی آرزو علی پور از رودسر، «سیاه نون» به کارگردانی احمد امیری امامی از املش و «مشاغل کاذب» به کارگردانی جلال ندیمی از کیاشهر امروز با حضور داوران در پارک بعثت اجرا می‌شوند و آغازگر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هستند.
 
دراین روز ۹ نمایش در پارک بعثت، ۵ نمایش در محوطه جلوی اداره فرهنگ و ارشاد، ۶ نمایش در حاشیه استخر، ۳ نمایش در پارک پاکبان، ۵ نمایش در بوستان هنر، ۳ نمایش در پارک گل‌ها و همچنین ۲ نمایش در شهر سیاهکل برای عموم اجرا می‌شود.

آغاز جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

رضا زنده دل، شهردار لاهیجان دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان است و فرهاد قائمیان، قطب الدین صادقی و کوروش سلیمانی در بخش مسابقه اصلی (شهر ما -آسمان آبی) و جعفر ستاری، مهدی حبیبی و نسرین بابایی در بخش کودک (شهر پویا - زمین سبز) و استانی آثار را داوری خواهند کرد.

آغاز جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

۱۵ اثر در بخش مسابقه اصلی (شهر ما -آسمان آبی)، ۷ اثر در بخش مسابقه استانی، ۸ اثر در بخش مسابقه کودک (شهر پویا - زمین سبز) پس از اجرا توسط هیئت داوران قضاوت می‌شوند. 

در بخش مهمان داخلی یک اثر از کلاچای و در بخش مهمان بین الملل ۳ اثر از کشور‌های ترکیه، روسیه و عراق در این جشنواره حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.