نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از راکد ماندن امکانات و آزمایشگاه‌های مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور هشترود انتقاد کرد.

 شهسواری ارتقای مرکز نوآوری هشترود به مرکز رشد را خواستار شد و گفت: متاسفانه مرکز نوآوری با وجود امکانات و آزمایشگاه‌های مجهز راکد مانده و این امکانات در حال فرسوده شدن است.

وی ادامه داد: اگر این مرکز نوآوری به مرکز رشد تبدیل شود می‌تواند باعث شکوفا شدن ایده‌های نوین دانشجویان در دانشگاه و تبدیل آن به یک کسب و کار سودآور و اشتغالزا شود.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی حمایت از افراد خلاق و مخترع را خواستار شد و گفت: از هر کار خلاق و از مخترعان حمایت مالی خواهیم کرد.

شهسواری بر ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز هشترود تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد رشته‌های ارشد علی الخصوص در رشته‌های کشاورزی و دامداری در این شهرستان ضروری است و باعث شکوفایی و پیشرفت دانشگاه پیام نور مرکز هشترود می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس از اداره آبفای شهرستان خواست تا شروع فصل بازگشایی دانشگاه برای رفع مشکل آب شرب این دانشگاه و همچنین کوی دانشگاه اقدام اساسی کند تا دانشجویان و اهالی با مشکل کمبود یا ضعف فشار آب مواجه نباشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار