لاتحاد عربستان با هت‌تریک کریم بنزما با نتیجه ۷-۱ از سد الوحده گذشت.

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ روشن عربستان، الاتحاد با هدایت لورن بلان و با کاپیتانی و البته هت تریک کریم بنزما با نتیجه پرگل ۷-۱ از سد میهمان خود الوحده گذشت و با ۹ امتیاز پشت سر الهلال در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

مرد اول این میدان کسی نبود جز کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی زردپوشان که در نیمه نخست با شلیک استثنایی خود از پشت محوطه جریمه گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا زمینه ساز این برتری باشکوه برای الاتحاد شود.

گل دوم بنزما در این بازی هم دست کمی از گل اولش نداشت و بازهم روی نبوغ این ستاره به ثمر رسید. فقط یک دقیقه بعد از سوت آغاز نیمه دوم بود که بنزما روی حرکت دیدنی استیون برخواین و پاس رو به عقب او، با ورود به محوطه جریمه و ضربه ناگهانی اش دروازه الوحده را برای بار چهارم باز کرد.

گل سوم بنزما که تبدیل به هفتمین گل الاتحاد در این بازی شد، به آسانی هرچه تمام‌تر با ارسال زمینی موسی دیابی و ضربه تمام کننده او مقابل دروازه الوحده به ثمر رسید تا شب باشکوه مهاجم سابق رئال مادرید تکمیل شود.

بنزما با این هت‌تریک، چهار گله شد و پشت سر الکساندر میتروویچ شش گله در رتبه دوم بهترین گلزنان این فصل لیگ عربستان قرار گرفت. در روز‌های گذشته مصاحبه کریستیانو رونالدو و اظهارات او درباره ترجیح کیلیان امباپه به کریم بنزما در مقایسه این ۲ بازیکن فرانسوی، حاشیه ساز شده بود و بنزما با انتشار عکس توپ طلای خود در فضای مجازی، به طور غیرمستقیم به این انتخاب رونالدو طعنه زد. به نظر می‌رسد این حواشی انگیزه او را هم بیشتر کرده بود و با درخشش در بازی امشب، پاسخ دیگری به رونالدو داد.

حسام عوار هافبک سرشناس و گرانقیمت الجزایری، فابینیو ستاره برزیلی و سابق لیورپول و صالح الشهری و فواز السگور دو بازیکن عربستانی الاتحاد، چهار گل دیگر این تیم را به ثمر رساندند.

الاتحاد با کسب سومین برد پیاپی در فصل جدید لیگ روشن عربستان، با ۹ امتیاز همچنین الهلال و الاتفاق صدرنشین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار