فدراسیون فوتبال عربستان پایان دوره نقل و انتقالات تابستانی لیگ حرفه‌ای عربستان را در روز دوشنبه اعلام کرد.

حساب رسمی فدراسیون  فوتبال عربستان اعلام کرد که اولین دوره ثبت‌نام بازیکنان برای باشگاه‌های لیگ عربستان در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به پایان رسیده است. دوره نقل و انتقالات تابستانی در عربستان از ۱۸ جولای آغاز شده بود.

در روز پایانی نقل و انقالات زیادی صورت گرفت که در یکی از عجیب‌ترین آنها، ژائو کوستا وینگر ۱۹ ساله و برزیلی آاس رم در انتقالی ناگهانی و البته گران راهی الاتفاق عربستان شد. این انتقال با مبلغ قابل توجه ۹ میلیون یورو انجام می‌شود. او فقط ۵ بار با پیراهن رم در همه رقابت‌ها به میدان رفته است. کوستا در تمام این دیدار‌ها به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده و مجموعاً کم‌تر از ۳۰ دقیقه بازی کرده است. این انتقال گران و البته انتقال کریس اسمالینگ مدافع ۳۴ ساله رمی‌ها به الفیحا که در فهرست مازاد رم قرار داشت، به نظر می‌رسد برای کمک مالی به باشگاه ایتالیایی صورت گرفته باشد و بی ارتباط به اسپانسر باشگاه رم که شرکت عربستانی است و همچنین انتقال چند روز قبل سعود عبدالحمید مدافع الهلال به رم که برای کمک به فوتبال عربستان انجام ده بود، نباشد.

در این فصل از نقل و انتقالات تابستانی لیگ عربستان، شاهد قرارداد‌های بزرگ و مهمی بودیم؛ از جمله پیوستن ژوائو کانسلو به الهلال، موسی دیابی و حسام عوار به الاتحاد، ایوان تونی به الاهلی، و محمد سیماکان به النصر.

همچنین، تیم القادسیه با جذب چندین بازیکن مهم، از جمله ناچو فرناندز و پیر امریک اوبامیانگ، به عنوان شگفتی نقل و انتقالات این تابستان شناخته شد.

از سوی دیگر، در این دوره شاهد شکستن رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال عربستان بودیم؛ متعب الحربی با مبلغ ۱۲۳ میلیون ریال سعودی (۲۸ میلیون دلار) از الشباب به الهلال پیوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار