حاجیه سیده سرور حسینی، بانوی نیکوکار گیلانی ۶ دانگ ملک مسکونی خود به ارزش ۸ میلیارد تومان را به مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان اهدا کرد.

رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش، مشاور فرهنگی مجمع خیرین و مسئول حقوقی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت امروز (یکشنبه ۲۵ شهریور ماه) به خانه حاجیه سیده سرور حسینی، بانوی نیکوکار گیلانی رفتند و از کار خداپسندانه اش تقدیر و تشکر کردند.

این بانوی نیکوکار گیلانی که ۶ دانگ ملک مسکونی خود به ارزش ۸ میلیارد تومان را به مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان اهدا کرده است، گفت: یک دستگاه آپارتمان در رشت به مساحت ۱۱۱ متر مربع در قالب عمرانی به مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان واگذار شده تا پس از پایان عمرش (بنا بر وصیت همسرش نقی چنگیزی) با رعایت موازین حقوقی و قانونی این ملک به فروش رسیده و برای توسعه فضا‌های آموزشی به کار گرفته شود.

علی دقیق، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان هم در حاشیه این دیدار با بیان اینکه از مهر ۱۴۰۲ تاکنون ۲۵ فضای آموزش در نقاطع مختلف استان به بهره برداری رسیده است، گفت: ۷۰ درصد فضا‌های آموزشی در یک سال گذشته با کمک خیرین مدرسه ساز به بهره برداری رسیده است.
 
او با بیان اینکه از سال ۱۳۸۷ تا امروز یک هشتم فضا‌های آموزشی با کمک خیران ساخته شده است، افزود: ۳۸۵ خیر در گیلان ۴۰۰ فضای آموزشی را در این استان به بهره برداری رسانده اند.

میرابوالقاسم میرمسعودی لنگرودی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان نیز با بیان اینکه خیران مدرسه ساز گیلانی در ساخت ۳۸۰ مدرسه در استان ۸ هزار میلیارد تومان کمک کردند، گفت: خیران سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان برای ساخت و ساز و تجهیز مدارس کمک کردند.

او با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در ۳۱ مجمع خیرین سراسر کشور عضو هستند، افزود: خیران گیلانی امسال ۱۲ واحد مسکونی و ۹ هزار متر زمین اهدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.