رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت: وعده مدیریت شهری برای تکمیل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج در حال تحقق است.

مسعود محمدی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از خط قطار شهری کرج گفت: اکنون خط ۲ قطارشهری کرج در حال اتصال به خط ریلی صادقیه تهران است که ایستگاه شهید سلطانی به عنوان رابط بین این ۲ خط در مرحله بهره برداری قرار دارد.

وی گفت: با تکمیل ایستگاه شهید سلطانی و بهره‌برداری از آن روند تکمیل ارتباط متروی کرج و تهران نهایی خواهد شد و با افتتاح این مسیر و آغاز بهره برداری از آن ارتباط ریلی کرج با پایتخت برقرار می‌شود.

محمدی یادآور شد: این ایستگاه یکی از پروژه های اولویت دار شورای ششم کرج است که با جدیت دنبال شده است .

رییس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بخشی از بودجه این پروژه به صورت اوراق مشارکت و با مشارکت دولت ، استانداری البرز و مدیریت شهری کرج تامین شده و ‌عملیات اجرایی آن رو به پایان است.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر کرج، رام دوم وارد مدار فعالیت شده و ‌منتظر هستیم تا رام های بعدی به خط ۲ قطار شهری اضافه شود تا مسافرینی که از خط پنج تهران وارد کرج می شوند بدون مشکل به مسیر خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: در سه سال اخیر پیشرفت های قابل توجهی در اجرای پروژه ها به ویژه در روند اجرایی ابر پروژه بزرگراه شمالی را شاهد هستیم که تکمیل و بهره برداری کامل از آن به همراه بهره برداری از خطوط مترو شهری می تواند چهره ترافیک شهر کرج را متحول سازد.

محمدی در بازدید از فازهای اول و دوم پروژه پارکرود کرج با اشاره به اقدامات انجام شده در استان البرز برای آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج که به دستور رییس قوه قضائیه انجام شد،افزود: اجرای فاز دوم این طرح، گامی مهم در اجرای دستور رییس قوه قضائیه برای امکان بهره مندی عموم مردم از مواهب خدادادی رودخانه کرج است که با احداث پیاده راه ساحلی، شرایط برای استفاده عموم فراهم می شود.

برچسب ها: متروی کرج ، قطار شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.