سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ، یک ربع پس از سرقت خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: پیرو تماس یکی از شهروندان به واحد گشت کلانتری ۱۰۳ گاندی و اعلام سرقت تلفن همراه وی با تهدید سلاح سرد توسط ۲ نفر موتورسوار، مشخصات سارقان و موتور سیکلت آن‌ها در اختیار تمامی واحد‌های گشت قرار گرفت.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: عوامل کلانتری ۱۰۳ گاندی در محدوده حوزه استحفاظی، متهمان را شناسایی کردند که سارقان با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار کردند و  پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز زمینگیر و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح سرد، یک عدد افشانه اشک آور و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه متعلق به شاکی که به تازگی سرقت نموده بودند کشف شد. شاکی با مراجعه به کلانتری سارقان را شناسایی نمود و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهمان از افراد سابقه دار بوده و به ۱۰ فقره سرقت موبایل قاپی اعتراف کردند و کشف جرائم احتمالی این سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ حسنوند به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک و وقوع سرقت، حتما مراتب را به عوامل پلیس گزارش دهند تا دستگیری سارقان هر چه سریعتر انجام بپذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار