فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه سارق حرفه‌ای و کشف ۵۰ پرونده سرقت خودرو و محتویات خودرو با تلاش ماموران پلیس آگاهی خبر داد. 

سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده سطح شهرستان ری و پارکینگ حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی دریافت کردند یکی از سارقان که به تازگی از زندان آزاد شده با همدستی ۲ نفر دیگر اقدام به سرقت محتویات خودرو می‌کند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه بیست و پنجم شهریورماه سال جاری ماموران با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران به محل اعزام شده و در یک عملیات ضربتی سه سارق را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: سارقان پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات انجام شده به ۵۰ فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان ری و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

سرهنگ "طرهانی" در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار