سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ عضو یک خانواده خبر داد و گفت: این خانواده به اتهام سرقت از یک واحد صنفی بازداشت شدند.

 سرهنگ حسین مافی گفت: پیرو گزارش سرقت از یک مغازه مس فروشی، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با مراجعه ماموران کلانتری به محل مغازه و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد که سارقان یک ۲ زن هستند که به محل مغازه مراجعه و یک نفر از آن‌ها مغازه دار را سرگرم و نفر دیگر اقدام به سرقت اموال ارزشمند از جنس مس می‌کند که بلافاصله پس از سرقت از مغازه خارج شده و با خودرویی که متعلق به پدر خانواده بوده، از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از شیو‌های نوین پلیسی و کشف جرم مخفیگاه اعضای این باند را در محدوده همین سرکلانتری شناسایی کردند ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و هر ۲ را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مافی اظهار کرد: در بازرسی اولیه از محل مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه با ارزش حدودی ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد و متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد از این مغازه و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و اظهار داشتند که تا کنون حدود چهار میلیارد ریال از مغازه مذکور سرقت انجام داده اند و این اجناس را به مالخر خود فروخته اند.

سرهنگ حسین مافی در پایان به شهروندان مخصوصا کسبه محترم توصیه نمود: حتما در اماکن از دوربین‌های مداربسته استفاده کنند تا در صورت وقوع هرگونه سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار