مهم‌ترین حوادث ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۰ سارق در شهرستان زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین دشت از دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ رحمت اله ارجمندی فرمانده انتظامی زرین دشت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان زرین دشت طی هفته‌های اخیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدمات اطلاعاتی و پلیس، در این رابطه ۱۰ سارق شناسایی و طی چندین عملیات در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ ارجمندی با اشاره به کشف ۱۰ فقره انواع سرقت از این سارقان، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری عامل ۴۱ فقره سرقت در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری یک سارق و کشف ۴۱ فقره سرقت اماکن خصوصی از او خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدپور فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در باغ شهر‌ها و چندین مغازه در سطح شهرستان جهرم، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۲ مطهری با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک متهم ۳۴ ساله را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه این متهم، گفت: در تحقیقات تکمیلی، متهم به ۴۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان جهرم اعتراف کرد.

سرهنگ محمد پور با بیان اینکه سارق ضمن تشکیل پرونده قضائی به دادسرا اعزام و از آن طریق روانه زندان شد، افزود: در این خصوص مالباختگان شناسایی شدند و اقدامات لازم در خصوص بازگرداندن اموال سرقتی به آنان در حال انجام است.

توقیف خودرو حامل پوشاک قاچاق در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از کشف انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان، اظهار کرد: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان سپیدان به یک خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۱۶ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ فداکار با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در کوار 

فرمانده انتظامی شهرستان کوار از توقیف یک دستگاه خودرو وانت آریسان حامل ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان کوار، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصالتی، به یک دستگاه خودرو وانت آریسان مظنون شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این خودرو حامل ۳ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه بوستان انقلاب در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه بوستان انقالب در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف اله محمدی فرمانده انتظامی اقلید اظهار کرد: در پی اظهار نارضایتی‌های شهروندان و مسافران از وضعیت تفرجگاه بوستان انقلاب در شهرستان اقلید، وضعیت موجود با حضور مسئولان قضائی از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت.

او افزود: در این بازدید میدانی و با هماهنگی مرجع قضائی، ۳ باب مغازه به علت رعایت نکردن قوانین ابلاغی از اداره نظارت بر اماکن عمومی و نداشتن مجوز کسب و کار، پلمب شدند.

سرهنگ محمدی گفت: همچنین در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز که باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان در اطراف بوستان انقلاب شده بودند، توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

او تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موارد را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی 

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ سارق و کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: ماموران 

کلانتری ۱۲ بعثت هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه سواری پراید و موتورسیکلت مشکوک شدند و اقدامات قانونی جهت توقف آنها را انجام دادند.

او با اشاره به اینکه با استعلام‌های لازم مشخص شد سواری پراید و موتورسیکلت مسروقه است، گفت: در این خصوص ۲ سارق دستگیر شدند و به سرقت این وسایل نقلیه اعتراف کردند.

سرهنگ زینلی با اشاره به تحویل سارقان به مرجع قضائی، تصریح کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس را در رابطه با پیشگیری از سرقت جدی گرفته و موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار