مهم‌ترین حوادث ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بازداشت قاتلان در کمتر از ۲۴ ساعت

 فرمانده انتظامی خفر از بازداشت قاتلان در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب به قتل در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الله احمدیان اظهار کرد: درپی اعلام گم شدن فردی حدوداً ۶۳ ساله در یکی از محله‌های شهرستان خفر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. با قوت گرفتن فرضیه قتل، دو نفر متهم ۴۲ و ۵۴ ساله شناسایی و دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان پس از مشاهده ادله و مدارک به قتل اعتراف کردند، گفت: متهمان مقتول را با نقشه قبلی به داخل باغ آورده بودند، ابتدا فرد ۴۲ ساله با چوب به سر مقتول زد، سپس با همکاری فرد ۵۴ ساله با شیلنگ او را خفه و جسد را در همان مکان دفن کرد.

احمدیان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی هنگام انجام تحقیقات از قاتلان متوجه شدند، فردی ۲۱ ساله نیز در این ماجرا با قاتلان همکاری داشته است که او را نیز دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه قاتلان انگیزه قتل را اختلاف‌های شخصی عنوان کردند، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف ۲۸۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان از کشف ۲۸۰۰ لیتر گازوئیل خارج از چرخه شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

حسین اکبرپور اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا روز گذشته ماموران پلیس آگاهی استهبان از دپوی سوخت در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند. ماموران پلیس آگاهی در معیت ماموران انتظامی بخش رونیز پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۲۸۰۰ لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع به ارزش ۸۴۰ میلیون ریال را کشف کنند. سوخت‌های کشف‌شده تحویل تعاونی شرکت نفت شهرستان استهبان شد.

دستگیری ۵ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از بازداشت پنج سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

رحمت‌الله ارجمندی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

او ادامه داد: درپی وقوع سرقت‌های متعدد در شهرستان و مطالبه مردمی مبنی بر بازداشت سارقان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی سارقان را شناسایی کردند و با هماهنگی‌های قضایی، پنج نفر سارق را دستگیر کردند.

ارجمندی بیان کرد: متهمان در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف اقلام قاچاق از خودرو آریسان در لامرد

جانشین انتظامی شهرستان لامرد از کشف اقلام قاچاق شامل نوشیدنی و مواد خوراکی از یک دستگاه خودرو آریسان به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا رضایی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا، ماموران انتظامی لامرد هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری آریسان مشکوک شدند که به دستور ایست پلیس توجهی نکرد و پس از تعقیب و گریز و اقدامات پلیسی، خودرو متوقف شد.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۲۴۰۰ قوطی کمپوت آناناس و ۱۱ هزار و ۵۲۰ بسته آدامس خارجی قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اقلام کشف‌شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین انتظامی لامرد با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان درخواست کرد با هدف مبارزه با پدیده قاچاق در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار