رئیس پلیس راهور فراجا با تبریک سالگرد تأسیس اورژانس ۱۱۵، از نیرو‌های اورژانس به عنوان فرشتگان نجات یاد کرد.

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در آئین گرامیداشت چهل و نهمین سالگرد تأسیس اورژانس ۱۱۵ که با حضور وزیر بهداشت در هتل المپیک تهران برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای اورژانس در سخت‌ترین شرایط انسان‌ها بر بالین آنها حاضر می‌شوند و نجات بخش آنها هستند.

وی به ذکر خاطره‌ای از حضور خود در یک صحنه تصادف پرداخت و گفت: یک روز صبح زود زمستان از منزل خارج شدم تا در سطح شهر گشت بزنم که به صحنه تصادف یک موتورسیکلت رسیدم. تا با اورژانس تماس بگیرم، مددجو مچ پای من را گرفت و ملتمسانه خواهش کرد که او را تنها نگذارم. این احساس که در سخت‌ترین شرایط انسان‌ها، مثمرثمر هستند همیشه برای نیروهای اورژانس وجود دارد.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: احساس خوشبختی این است که خداوند ما را مأمور کرده تا در مسیر سلامت و نجات انسان‌ها، فعال باشیم. درست است که کار در اورژانس ممکن است عایدی و آورده مالی نداشته باشد اما احساس خوشبختی و اجر اخروی دارد.

سردار حسینی با تبریک انتخاب ظفرقندی به عنوان وزیر بهداشت و سابقه وی در حوزه جراحی عروق و تروما، ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های مشترک پلیس و وزارت بهداشت توسعه یافته و با تحولات چشمگیر، شاهد کاهش حجم نگران کننده حوادث ترافیکی و آسیب‌های ناشی از آن باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار