سرپرست تیم دوومیدانی کاراماشین درباره قهرمانی این تیم در لیگ دوومیدانی توضیحاتی را بیان کرد.

حسن شیرقوی سرپرست تیم دوومیدانی کاراماشین درباره قهرمانی این تیم در لیگ دوومیدانی اظهار کرد: به پایان لیگ رسیدیم و در مرحله آخر لیگ دوومیدانی هم میزبان اختتامیه مسابقات بودیم که تمام میزبانی بر عهده کاراماشین بود و از همه لحاظ برنامه ریزی شده بود، چون ۴ تیمی که  از تیم کاراماشین در مسابقات باشگاهی حضور داشتند در رده جوانان، دختران، پسران و بزرگسالان با امتیاز و فاصله بیشتر پیشتاز مسابقات بودند و خودشان را به سمت و سوی قهرمانی بردند. خدا را شکر این اتفاق به واقعیت پیوست و در مرحله آخر با فاصله امتیازی زیاد قهرمان ۴ رده لیگ دوومیدانی شدیم.

او افزود:  خیلی جالب بود که ما در بانوان بیشترین رکورد زنی را  در رده ملی و باشگاهی داشتیم. این رکورد شکنی‌ها آسان نبود به خاطر اینکه باشگاه انگیزه در بین ورزشکاران ایجاد کرد و امکانات در اختیارشان قرار داد. از لحاظ روانشناسی هم تاثیرگذاری روی ورزشکاران صورت گرفت و دوومیدانی کاران می‌خواستند رقابت خوبی داشته باشند و همه می‌جنگیدند و برای امتیاز آوران هزینه خوبی در نظر گرفته شده بود به خاطر همین همه جانانه رقابت می‌کردند که هم رکورد بزنند و هم امتیاز بیاورند تا پول خوبی گیرشان بیاید.

او افزود: ما کاری کردیم که همه چیز به صورت حرفه‌ای جلو می‌رفت و خدا را شکر جواب هم گرفتیم. همچنین یک اتحاد تیمی هم داشتیم و «من» در باشگاه کاراماشین معنی نداشت و ما بودیم و همگی یک خانواده شده بودیم. هر جا اتحاد و مهربانی باشد آنجا پیشرفت هست و ما عینا امسال این موضوع را لمس کردیم. بزرگان دوومیدانی در باشگاه کاراماشین بودند از جمله حسین رسولی، مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیلی نژاد، مریم طوسی، ناصح جهانی، حسن تفتیان و بقیه ورزشکاران که در ویترین دوومیدانی هستند در این باشگاه حضور داشتند. البته بدون حاشیه‌ای کار‌ها به طور خودکار جلو می‌رفت و خدا را شکر بزرگان دوومیدانی از جمله حسن تفتیان و حسین رسولی  در کنار تیم کاراماشین بودند و این باعث افتخار برای تیم ما  بود. بزرگان دوومیدانی باعث روحیه و قوت قلب سایر ورزشکاران هستند.

شیرقوی بیان کرد: مریم طوسی ۸ سال از دوومیدانی فاصله گرفته بود و در لیگ حضور نداشت و خیلی بی مهری‌ها به او شده بود، اما  مدیرعامل کاراماشین تصمیم گرفته بود که این شیربانو ایران زمین را از آمریکا برگرداند و در لیگ دوومیدانی که خانواده اش هست و در ایران  قهرمان شده و رکورد زده است، در کنار هم تیمی‌های خودش حضور یابد و رقابت کند که امسال این اتفاق افتاد.  ارزش لیگ با حضور این بزرگان بیشتر شد. مدیرعامل کاراماشین با تفکرات و تیم حرفه‌ای کار‌ها را جلو می‌برد و اتاق فکر خوبی هم دارد و همگی به این موضوع رسیدیم که باید تفکرات فقیرانه در دوومیدانی از بین برود و تفکرات حرفه‌ای در این رشته ورزشی حاکم باشد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار