عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وزارت اطلاعات بر پایه ایثار و فداکاری شکل گرفته و حقیقتا امروز آرامش و امنیتی که در کشور ماست دستاورد تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان با بیان اینکه اطلاعات و عملیات قبل از پیروزی انقلاب از سوی نیرو‌های انقلابی که در کنار امام خمینی (ره) حضور داشتند آغاز شد اظهار کرد: سربازان گمنام از خود و خانواده خود می‌گذرند تا با رشادت از مردم کشور دفاع کنند.

وی با با بیان اینکه مشکل امروز ما با رژیم صهیونیستی، تروریسم صنعتی است تصریح کرد: تمام شبکه‌های اطلاعاتی استکبار جهانی با رژیم صهیونیستی در یک شبکه جهانی به یکدیگر متصل هستند که در مقابل آنان وزارت اطلاعات ایران ایستاده است و نیرو‌های اطلاعاتی ما با تمام توان در حال مقابله با آنان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به عملیات انتقام ترور اسماعیل هنیه گفت: نیرو‌های ما در کمین هستند و طرف مقابل در سنگر خود قرار گرفته که یک لحظه و یک روز این گلوله شلیک خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: شجاعت و اقتدار ما باید همراه با تدبیر باشد که این چنین است.

خون شهدا امنیت و آرامش در جامعه را بیمه کرده است

وزیر اطلاعات در حاشیه این مراسم با تاکید بر رشادت، فداکاری، ایثار و شجاعت گمنامان شهید کشور بیان کرد: آنچه که امروز مردم ما از امنیت و آرامش در جامعه می‌بینند بیمه خون شهدا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار