وزیر اطلاعات گفت: ما مسئولان باید به مردم خدمت کنیم و این حق آن‌ها است و نباید برای انجام آن منت بگذاریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود علوی وزیر اطلاعات درجمع مدیران و شورای اداری لامرد گفت: ما باید به مردم خدمت کنیم و برای آنان قدم برداریم و هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بتواند بهتر خدمت کند، خودش را به فرهنگ دینی خدمت نزدیک‌تر کرده است.

وی افزود: باید با اخلاق کریمانه با مردم رفتار کنیم و به شخصیت افراد احترام بگذاریم چرا که هرچه با دلسوزی و با اخلاق با مردم رفتار کنیم، مردم نیز به مسئولان اعتماد می‌کنند.

حجت الاسلام علوی ادامه داد: کسی که با نیت خدمت به مردم، مسئولیتی را برعهده می‌گیرد با دل و جان در رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: از کارآفرینان و سرمایه گذاران درخواست می‌کنم برای احیای سنت دیرینه منطقه، با راه اندازی کارگاه‌های مجهز، صنعت بسته بندی ارده وراوی، ماجون لامرد و مهوه اشکنان را فعال کنند تا هم زمینه اشتغال جوانان فراهم شود و هم این محصولات جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

علوی امروز از شهرک صنعتی صنایع انرژی بر لامرد، تونل شهید باقری، بزرگراه قطعه دوم و سوم لامرد - خنج و کارخانه آلومینیوم لامرد بازدید می‌کند.

شهرستان‌های لامرد در فاصله ۳۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

صحبت‌های وزیر اطلاعات در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار