اجتماع بیش از 6 هزار نفری فاطمیون، با حضور وزیر اطلاعات در روستای امیرحاجیلو فسا برگزار شد.

برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در فسابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات در جمع عزاداران حضرت زهرا (س)  که امروز در موسسه خیریه فرهنگی روستای امیرحاجیلو بخش ششده و قره بلاغ شهرستان فسا برگزار شد بیان کرد: حضرت زهرا (س) بعد از رحلت حضرت محمد (ص) با توجه به ظلم و ستم هایی که به وی و خاندان پیامبر وارد شد هیچ وقت ساکت ننشست و دست از مبارزه با ظلم و حق کشی برنداشت و تا آخرین لحظه رهبرش را تنها نگذاشت و این همان درس بزرگ ولایت مداری و ولایت پذیری حضرت زهرا (س) بود.


وی ادامه داد: درسی که حضرت فاطمه زهرا(س) به همه ما داد این بود که در اگر مسیر امامت و ولایت انحرافی به وجود آمد نباید آرام گرفت و وقتی که ولایت و امامت در جایگاه واقعی خود قرار گرفت باید با تمام توان از وی حمایت و جان را تقدیم وی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی با اشاره به شکل گیری عرفان های انحرافی  به خانواده ها توصیه کرد مراقب فرزندان خود باشند تا در دام این مسیرهای انحرافی نیفتند و در مقابل بدعت ها ساکت نباشند و فریاد سر برآورند .

گفتنی است وزیر اطلاعات حرم مطهر امام زاده شهیدان را  زیارت و با حضور در جوار قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس به مقام شامخ آن ها ادای احترام کرد  .

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
سجاد
۱۹:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
افرین