تجمع بزرگ فاطمی و یادواره شهدا در آزادشهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان در مصلی خاتم‌الانبیاء (ص) این شهرستان گفت: امنیت و آرامشی که ما در کشور داریم به برکت خون شهداست و ما باید قدردان خانواده‌های این عزیزان باشیم.

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی افزود: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای زنان عالم است و پیروی از ولایت، ایثار و ازخودگذشتگی در وجود آن بانوی بزرگوار اسلام موج می‌زد.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم مورد محبت حضرت زهرای مرضیه(س) قرار بگیریم و شهداء از ما راضی باشند همواره باید پشتیبان ولایت و در پیروی از ولایت کوتاهی نکنیم ودراین مسیر با بصیرت بالا از همه وجود وآبرویمان بهره بگیریم و ولایتمدار واقعی باقی بمانیم.

حجت‌الاسلام رعایتی اضافه کرد: اگر بنا باشد مردم بعضی از فتنه گران را بواسطه توبه شان ببخشند حتما آنهایی را که از دشمن اهل بیت و وهابیت خبیث پول گرفتند و آتش فته 88 را شعله ورتر کردند نخواهند گذشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان بیان کرد: نظام و انقلابی که در ایران به وجود آمده در یک شب به پیروزی نرسیده است قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم و در دوران دفاع مقدس هم شهدا و رزمندگان اسلام با جانفشانی از سرزمین اسلامی و تمامیت ارضی کشورپاسداری کردند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.