ناظریه با اشاره به مزایای توسعه و ترویج فعالیت‌های اقتصادی گفت: دریافت شناسه ملی برای اتاق تعاون گرمسار در توسعه و تقویت فعالیت تعاونی‌های این شهرستان کمک کننده است.

ناظریه رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرمسار، ضمن گرامیداشت هفته تعاون گفت: اولین شرکت تعاونی روستایی کشور سال ۱۳۱۴ در روستای داورآباد در غرب استان سمنان ایجاد شد.

وی با اشاره به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: واحدهای تعاونی بهترین بستر برای مشارکت‌ مردم در فعالیت‌های اقتصادی و رونق تولید هستند.

وی تعاونی‌ها را چشمه جوشان اشتغال برشمرد و گفت: در مجموع ۲۰۵ واحد تعاونی در غرب استان سمنان فعال است که ۷۰ واحد در بخش کشاورزی، ۴۱ واحد در بخش صنعت، ۱۸ واحد در بخش معدن، ۱۱ واحد در بخش مسکن و ۶۵ واحد در سایر بخش‌ها فعال است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرمسار با تأکید بر ضرورت ترویج و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در قالب تعاونی‌ها بیان کرد: فقدان شناسه اقتصادی اتاق تعاون این شهرستان از جمله دغدغه‌های مهمی است که در تلاش برای رفع آن هستیم.

وی اضافه کرد: برای دریافت این شناسه ملی پیگیری و نامه‌نگاری با مراجع‌ مربوطه انجام شد و دریافت آن می‌تواند به توسعه و ترویج فعالیت تعاونی‌ها کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار