مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از پرداخت ۸۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمات زیربنایی انشعابات آب و برق در مجتمع های نهضت ملی مسکن خبر داد .

سیدمحمد حسینی طباطبایی در شورای مسکن استان سمنان گفت : اداره کل راه و شهرسازی ۶۰ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان و ۲۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع برق برای ارائه خدمات زیر بنایی پرداخت کرده است و پیگیر پرداخت مبالغ بیشتر به دستگاه‌های خدمات‌رسان هستیم.

وی ا ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی زمین های نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان گفت در صورتیکه شهرداری سمنان آمادگی لازم برای آماده‌سازی زمین ۵۵ هکتاری را ندارد اداره کل راه و شهرسازی برای عقد قرارداد با نهاد‌های دیگر اقدام می کند.

حسینی طباطبایی همچنین افزود: با توجه به رایزنی وزیر راه و شهرسازی با رییس بانک مرکزی به‌زودی اعتباری قابل توجه به بانک مسکن استان برای پرداخت سهم الشرکه بانکی به متقاضیان داده میشود.

اتمام عملیات آماده‌سازی شهرک کوهسار منطقه روزیه سمنان، آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۵۵ هکتاری و ۲۰۵ هکتاری سمنان توسط شهرداری سمنان، آماده‌سازی سایت‌های نهضت ملی مسکن شهرستان شاهرود، تعیین تکلیف و تخصیص پروژه به ۸۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی، تامین خدمات زیربنایی به‌ویژه آب در شهر جدید ایوانکی، تامین مالی مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از جمله موضوعاتی بود که در جلسه مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.