فرماندار زرند با اشاره به اجرای برنامه های متنوع طی هفته دفاع مقدس در زرند گفت: ۲۲ برنامه شاخص، طی این هفته در زرند برگزارمی شود.

نشست هماهنگی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس  به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند و با حضور محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، سرهنگ پاسدار محمد کارگر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

حسینی نژاد، فرماندار زرند با اشاره به اهمیت همکاری مردم و ادارات و نهاد‌ها در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان زرند گفت: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین، پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری مناسبت‌ها به خصوص دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه اهم برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان زرند را عطرافشانی قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با سخنرانی ویدئوکنفرانسی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، برگزاری محفل شب شعر و خاطره دفاع مقدس با حضور شاعران شهرستان، بازآفرینی خاطرات شیرین اعزام رزمندگان به جبهه در شهرستان زرند و اجرای ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی و هنری دیگر ذکر کرد.

فرماندار شهرستان زرند بیان کرد: فضاسازی و آذین بندی شهر و ادارات با استفاده از نماد‌های دفاع مقدس باید به همت دستگاه‌های امر و همچنین با همراهی مردم و تشکل‌های مختلف در سطح مناطق مختلف شهرستان با جدیت محقق شود که این موضوع دارای اهمیت و مورد تاکید است.

سرهنگ پاسدارمحمد‌ کارگر، فرمانده سپاه زرند نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،‌ گفت: هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است تا از ایثار و رشادت‌های رزمندگان سرافزار دفاع مقدس تجلیل  و یاد و خاطرات شهدای والامقام زنده نگه داشته شود.

وی افزود: بایستی نسل جوان را از طریق برنامه‌های مناسب با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار