مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

میثم پاریزی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به همت طالبی دبیر بزرگداشت برنامه های هفته دفاع مقدس این اداره کل و با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بیش از ۱۰۰ برنامه را پیش بینی کرده است. 

وی افزود: این برنامه‌ها را در قالب دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی، همایش‌های کوهپیمایی، دوچرخه سواری و زورخانه‌ای در سراسر استان پیش‌بینی کرده ایم. 

پاریزی با اعلام اینکه این برنامه‌ها در شهر کرمان به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان انجام می‌شوند، تصریح کرد: با همکاری تربیت بدنی سپاه و بسیج ورزشکاران استان کرمان، هیئات ورزش های همگانی، دو و میدانی و زورخانه ای ۵ مهر ماه دوی عمومی نیرو‌های مسلح از میدان شهدا تا گلزار شهدای برگزار می‌شود که در پایان این برنامه نیز گلباران گلزار شهدا را در برنامه داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برای نخستین بار از فرماندهان نظامی و انتظامی که ورزشکار هستند، نیز تجلیل می‌شود. 

پاریزی افزود: ۶ مهرماه هم در قالب یک جشنواره بزرگ، همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی به همراه آیین جشنی در محل پارک پردیسان قائم برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: همچنین برای اولین بار بر مرقد مطهر سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی که از ورزشکاران زورخانه‌ای است، ورزش زورخانه‌ای برگزار می‌شود. 

پاریزی بیان داشت: همچنین طی این این هفته، اردوی راهیان پیشرفت در سراسر استان پیش بینی شده است. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان به برنامه ریزی برنامه‌های ویژه‌ بانوان در این ایام اشاره کرد و افزود: در ۱۰ شهرستان استان، ورزش صبحگاهی ویژه بانوان برگزار می‌شود که در شهر کرمان دو ورزش صبحگاهی در دو پارک بانوان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار